lørdag, august 12, 2017

Dagbok 2017: 12.august

Klokka er 20.00, temperaturen er + 15 grader, dagen begynte med regn og slutta med sol, det er slik vi har det her.
I dag har det meste dreia seg om hagearbeid, dvs. framhald av soga med plommetreet. Eg hadde grovt demontert treet i går, og då eg såg det att, lurte eg på om det kunne passere som ein slags hagefigur av det meir abstrakte slaget. Eg let treet stå, men mol opp greinene på kompostkverna og fylte diverse bos-sekker. Eg arbeidde flittig og gløymde både tid og stad, før det gjekk opp for meg at det kanskje nærma seg middag. Klokka var 14.00, og det er middagstida vår, og i tillegg venta vi Solveig og Øystein innover i 15-tida. I full fart steikte eg ein fiskepudding, som vart liksom -.middag , laga ei vaffelrøre og laga til kaffi. Då gjestane kom var vi klar til å drikke kaffi.
Øystein hadde nok ein baktanke med besøket, for det varde ikkje lenge før han stakk ut i garasjen og fann den elektriske motorsaga- og så gjekk han laus på treet. Eg var der og "hjelpte til". Det var hard ved og hard jobb for Øystein, men treet vart kutta opp i småbitar, som eg ein eller annan dag skal kløyve.
I dag hadde eg nok med å rydde opp, og få plassert avfallet i kompostbinge og sekker. Det er ca. 1/2 time sidan eg slutta av.
No skal Nils og ete ete kvelds og så skal vi ha ein roleg og fredeleg kveld. Nils har det relativt bra, sjølv om hofta plagar han. Men det må vere litt rart å sitte på sidelinja når eg tenkjer på alle trea vi to har felt i lag. Men bo ser eg at eg har lært mykje gjennom det samarbeidet-men det er noko heilt anna å jobbe to i lag. I morgon skal vi berre sløve og ikkje stresse med noko.

Viss de synest Øystein har ein litt rar ansiktsfarge- så er det altså ein orange hjelm.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...