torsdag, august 10, 2017

Dagbok 2017: 10.august

Klokka  er 20.00, temperaturen + 14 grader og i dag har det regna meir og mindre heile dagen. Ikkje råd å gjere noko ute i dag, så eg er glad for alt eg fekk gjort i går.
Nils var ikkje så bra i dag som i går då han stod opp, men han kom seg etter kvart. Det er stort sett den hofta som plagar han, og den er ikkje blitt betre enno.
Før middag vaska eg ganske grundig badet og kjøkkenet, men støvsuginga vart utsett. Til middag åt vi restar frå i går, og maten var like god i dag.
Då eg skulle til å sette på kaffien etter middag ringde Margrete; ho og dei to yngste var i Ørsta og lurte på om dei kunne komme på besøk. Så då fekk vi drikke kaffi i lag og prate. HBO-en kom mens dei var der, og i dag fekk Nils ei sprøyte. Han skal ha sprøyte viss prøven er over 15-i dag var den 15,1. Det er fleire dagar sidan sist han fekk eit stikk.
Eg hadde avtale med Marit at vi skulle bort i Furene og handle klokka seks. Eg fekk sjå litt av "Kakekrigen" før vi for. Det regna noko aldeles forferdelig, både då vi køyrde bortover og enda meir då vi kom heim. Vi måtte sitte i bilen ei heil stund før vi kunne gå ut. Då var HBO-nr.2 komen, ho skulle eigentleg vere her klokka 20.00, men kom for tidleg. Det er heilt OK. Godt å sleppe morgonbesøket i alle fall.
Det er sørgeleg at vi ikkje kan få nokre fleire godvêrsdagar slik at eg får gjort meg ferdig med hagearbeidet for ei stund. Reknar med at den nye leigebuaren vår kjem snart og då ville eg det skulle vere orden rundt dørene.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...