mandag, juli 31, 2017

Dagbok 2017: 31.juli

Klokka er snart 21.00, temperaturen ute er +11 grader C, og no er også juli månad blitt historie. Dessverre går det mot haust. Eg trøstar meg med at august ofte er en finaste månaden, og september kan også bli bra. I alle fall slepp eg å begynne på jobb  midt i august, som så mange andre i familien.
I dag var Nils i god form heilt frå morgonen av, og vi har hatt ein god dag.
Den som ikkje sov godt sist natt var eg, men det er ikkje så farleg, eg tok meg ein liten blund i godstolen då det leid på dag.
Eigentleg hadde eg tenkt å jobbe litt ute i dag, men måtte slå det frå meg på grunn av regn. I staden tok eg og vaska og rydda heile kjøleskapet  både kjøle-og fryse-delen. Det er slikt arbeid som eg ikkje likar så godt, men så er det veldig kjekt når det er gjort. Elles så gjekk eg no her og smårydda , som vanleg, og såg litt TV i lag med Nils.
Mens vi var midt i "Kakekrigen" kom Anne Elise på besøk, og det var veldig kjekt, for ho veit litt om kva som rører seg i nabolaget og i bygda-eg kjem ikkje stort lenger enn det Nils gjer. Etter at ho gjekk heim, kom Nabo-Solveig og spurde om vi ville ha makrell. Ho og Gudmund hadde vore og fiska på kaia på Vartdal. Eg var bort og henta middagsmat til i morgon -og Gudmund fileterte fort og greitt. Det er litt bakvendt at vi skal ta imot fisk, sidan Nils i mange år har fiska både til oss sjølv og andre. Flink å filetere har han alltid vore, men no har han problem med det. Men det meste ordnar seg med hjelp frå familie og naboar.
No er det opplett ute, men det er ikkje lenger lummert, slik det har vore siste dagane. I løpet av veka kjem dei fleste familiemedlemmane heim frå ferie, og har sikkert mykje å fortelje.
Einar reiste vel til Oslo i dag, om eg ikkje tek feil, og skal referere frå Norway Cup. Det er Sunnmørsposten som er oppdragsgivar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...