søndag, juli 30, 2017

Dagbok 2017: 30.juli



Klokka er snart 19.30, temperaturen ute er + 21 grader C, men det kjennest varmt ut, for det er så stilt. Det har vore ganske fint vêr i heile dag, finast mot kveld. Det har vore lettskya og sol innimellom-temperaturen har vore oppe i + 25 grader C.

Vi har prøvd å gå ned frå tre til to tablettar med prednisolon,  vi har prøvd mange gonger før, men det går ikkje bra. Nils var ikkje i form i dag tidleg, men etter at han hadde fått tablettar og sove litt kom han seg såpass han fekk dusje og barbere seg. Matlysta var laber, så vi bestemte oss for å utsette middagen til Audun skulle komme innover i 16-tida.
Eg veit ikkje så godt kva Audun likar, men rekna med at han liknar litt på Einar, så eg laga kjøttkaker og svinesteik-til tre. Trur maten fall i smak. Is og kaffi til dessert. Einar var på jobb så han fekk ikkje delta, Audun skal reise med bussen frå Ulsteinvik klokka 21. Han skal tilbake til Oslo
Dagen har gått fort, slik alle dagar gjer, og Nils har sett ein del på fotball. .Eg har for det meste styrt med diverse husarbeid. I dag har eg ikkje hatt vondt nokon stad, og det endatil eg styrte voldsomt på i går. Det er nok vêravhengig gikt eg er utsett for. No må eg sjå ut om eg finn nokre fine blomster å ta bilde av. Og så kan eg kanskje prøve å strikke litt igjen.

Vil du ha humler i hagen, så plant lavendel.

Leonardo da Vinci-rosene er seine og små i år.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...