søndag, juni 04, 2017

Dagbok 2017: 4.juni

Utsikt frå godstolen i dag klokka 18.00

Naboen har bode til at eg kan få ein bit av løytnantshjertene deira, om ikkje Margrete har fått tak i.(Eg har zooma veldig, for bildet er tatt frå altanen vår)

Klokka er 18.20, temperaturen er + 16 grader, og etter ein veldig grå dag held det no på å lysne opp. Det er til og med litt sol ute. I dag har Nils vore i bra form heilt frå morgonen av. Eg stod opp klokka 8.30, og HBO kom 8.45, så vi fekk ein flying start på dagen. Trur det er viktig at Nils får mat rett etter at han har tatt medisinen sin. Det er om morgonen han får all medisinen, resten av dagen får han berre Paraset.
I dag har eg ikkje gjort det skapte grann utom det heilt naudsynte. Eg har heller ikkje vore ute. Hadde tenkt å lage ein skikkelig middag, men så fekk Nils lyst på eine pizzaen eg kjøpte i går. Eg sprita den opp med litt meir på toppen og serverte grønnsaker til, så det blei eit bra måltid. Kjekt når det er noko han har lyst på, etter å ha tvinga i seg mat i over eit år.
Det er to HBO-ar som er så like at vi somme gonger tek feil av dei. Den eine er frå Tana i Finnmark, den andre frå Sykkylven. Sjølvsagt er det litt skilnad på dialekten, men ikkje så mykje. Vi har funne ut korleis vi skal sjå skilnad, men i dag tok Nils feil. Men ho berre lo og sa at "no tek du feil av med og....." Det var ho så vant til. Så då er det ikkje berre vi som har problem.
Nils har funne opp til fleire fotballkampar i dag, og mens han ser fotball sit eg på datarommet og strikkar og høyrer lydbok. No har eg berre tre plater att av den eviglange boka på 18 CD-ar. Eg skulle aldri ha begynt på ei så lang bok, når eg har så korte leseøkter. Dessutan egner ikkje boka seg for lyd,, men det får eg skrive om når eg kjem så langt at eg skal blogge den. I kveld skal eg sjå "Nytt liv i East End" og så skal eg ta opp Beck. Men Beck er ikkje den samme utan Michael Persbrandt.
I dag fyller nabo Anne Elise 70 år. Dei feirar dagen hos yngste sonen i Oslo-området.
Gratulerer med dagen, Anne Elise!



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...