lørdag, juni 03, 2017

Dagbok 2017: 3.juni

Dette utsiktsbildet frå altanen vår, har eg lagt ut i ørten variantar, men dei er alltid ferske. I dag legg eg ut dette for å vise korleis utsikta vår mot fjorden forsvinn når det kjem lauv på trea. Eg kunne tenkt meg å gå berserk med motorsag. Elles var det ein fin morgon.

Klokka har nettopp passert halv åtte, temperaturen er + 16 grader C men tidlegare i dag var det varmare, sikkert over 20 grader, men det har vore til dels kald vind.
Eg var tidleg oppe i dag og åt frokost åleine, for HBO-en kom seinare enn forventa, og Nils får ikkje ete før etter at han har tatt prøve. Han var ikkje heilt i form i dag morgon heller, men kom seg ut på dagen.
Eg var ute og jobba litt i hagen før middag, og gjorde litt husarbeid innimellom. Då det lei på gjekk eg ein tur ned på Kiwi og handla opp i eit par nett. Så hadde eg den turen, før vi åt lunsj. 
Seinare låg eg på altanen med lydbok og sovna, etterpå var Nils ute.
I dag kom den nye leigebuaren med det første flyttelasset, ho flyttar offisielt inn den 15. I dag hadde ho med seg mor si+ ein kar med stor bil. Mora var fornøgd med at ho hadde fått "tømt" ei loftstove heime i Molde.
Birte og Håkon var innom, dei tenkte seg ut og fiske, men var litt i tvil, sidan det blés litt, men dei skulle no ut og sjå.
Nils ville ha Håkon til å sjå på den nye klipparen som eg ikkje har fått start på siste par dagane. Eg har hevda at den var tom for bensin, noko Nils heldt for heilt urimeleg. Eg køyrde klipparen opp i garasjen, fylte på bensin, og starta den sjølv. Så dei må ikkje tru at gamla ikkje har peil.
Det var litt kjekt å sjå at nabo Solveig var komen att frå Molde, for det var så tomt i gata, mange som er vekkreiste i pinsa. I morgon er det meldt regn, så eg skulle eigentleg ha gjødsla-eg har fått "plendilla"-vil ha like fin plen som naboen.
Nils har funne ein fotballkamp, men eitt eller anna må det no vere å sjå på TV i kveld. Synest det er kjipt når dei sender repriser i beste sendetid i helgane. Det er faktisk folk som ikkje har så mykje anna dei kan gjere enn å sjå fjernsyn, og eg snakkar ikkje om meg sjølv.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...