mandag, juni 05, 2017

Dagbok 2017: 5.juni

Klokka er 18.40, temperaturen + 13 grader og det har stort sett vore opplett i dag. For ei stund sidan kom det ei bitte lita regnbyge.
Dette har vore ein laber dag, vi har stort sett berre slappa av. Nils sovna etter tablettar og frokost, men har vore relativt bra etterpå. I morgon blir det litt meir ståhei, for då skal han møte hos fastlegen klokka 11.50. Drosjen kjem litt over halv 12. Eg skal vere med; han vil det slik. Det er vel først og fremst blodprosenten det gjeld, fastlegen skal vel bestemme om han skal ha blodoverføring eller ikkje. Det er lenge sidan Nils har vore til fastlegen no.
I dag kom HBO til avtalt tid-det er ein fordel, sjølv om eg alltid er oppe i god tid.
I dag har eg stort sett lata med. Strikka litt, sette på ein klesvask -som eg la i hop seinare, laga middag, rydda etc. Eg går Nils "til hånde", gir han medisin og mat....... og sånn går no dagane. I morgon er det 5 veker sidan han kom heim frå Ørstaheimen. Heilt utruleg at det har gått bra så lenge. Er takknemleg for kvar dag  han kan vere heime og vere såpass bra.
Birte og Håkon var innom i går kveld, elles har vi ikkje hatt anna besøk enn HBO-ane, men dei er kjekke dei.
Det har ikkje vore fotball på TV i dag, så eg har ikkje fått lese ut boka mi enno.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...