torsdag, juni 22, 2017

Dagbok 2017: 22.juni

Buketten fekk vi av Ingeborg til påske.

Klokka er 20.40, temperaturen ca.15grader C og det har vore opplett i dag. Men på dette som skal vere dei lysaste dagane i året, har vi elektrisk taklys på heile dagane, det er så forunderleg mørkt både ute og inne.
I dag har Nils vore i fin form heile dagen, han har til og med vore ute og gått litt i hagen, med to stavar. Eg var litt i tvil om kva eg skulle gjere i dag-om eg skulle klippe plen eller ikkje. Det var sant å seie ikkje så mykje gras å klippe, men vêrmeldinga viste at det skal regne litt kvar dag i heile denne og neste veke.
Nils hjelpte meg å fylle bensin på klipparen, det er litt trøblete når bensinkanna på 10 liter er full, og så starta eg klipparen på første forsøk. Det vart til at eg klipte heile tomta, det går fort og greitt når eg slepp leidningane, når det ikkje er mykje gras ,og det som er- er tørt. Eg skulle ønske at plenen var både finare og grønare, men då lyt eg vel gjødsle meir.
Eg hadde ikkje planlagt noko til middag i dag, så det vart til at eg steikte pannekaker og bacon. Vi hadde ei kvilestund etter maten til HBO kom klokka 16.00, som regel får Nils ei sprøyte då, mens han slepp unna morgon og kveld.
Vi drakk kaffi og slappa av ei stund, men så tok energien overhand igjen og eg fann nokre klede og stryke før eg gjekk ut i hagen og rydda litt. Driv framleis og dreg ned eføy, og fekk fylt ein sekk i dag også. Hadde tenkt å ha dei bort på VØR, men eg tek det kanskje gjennom kompostkverna i staden Kunne godt tenkt meg å vere meir ute og mosjonert, men vil no vere her med Nils også. I morgon er det fredag igjen, og eg veit knapt kva siste veka har vorte av.
I dag er det Øystein som har fødselsdag, han er blitt ein vaksen mann på 55 år- Han driv nok og førebur landets minste poesifestival "Under linda" som dei arrangerer kvart år. De kan lese meir om det på bloggen hans eller på facebook.
Rasmus og familien er i Legoland førebels. Det er ein årleg tradisjon.
Gratulerer med dagen, Øystein

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...