torsdag, juni 15, 2017

Dagbok 2017: 15.juni

Klokka er 20.50, temperaturen er + 18 grader og det er opplett. Tidlegare i dag hadde vi regnbyger.
I dag hadde eg ikkje andre planar enn at eg skulle klippe plen viss det vart opplett.
Nils var i god form heilt frå morgonen av, og han ville på torget og kjøpe poteter med Starheimsvik. Han hadde kjøpt gode poteter med han i fjor. Og han ville køyre sjølv! Eg var ikkje spesielt begeistra for forslaget, men blei sjølvsagt med. Han sat i bilen mens eg kjøpte poteter og bar dei på plass i bilen. Eg fekk også stikke innom apoteket ein tur mens han venta. Det gjekk heilt fint !
Før vi reiste nedover hadde eg skore opp kjøtt og sett på kok, så då vi kom heim vart det skrelling og kutting. Vi år ein herleg brennsnut/ betasuppe til middag og jordbær og fløte til dessert.
Mens suppa stod på kok, gjekk eg ut og klipte plenen ovafor garasjen, men før eg var ferdig begynte det å regne.
Vi måtte sjølvsagt slappe av litt innimellom, og jammen sovna eg litt også. Eg såg ut, og vêret var ikkje noko særleg, men då det hadde vore opplett ei stund, gjekk eg ut og klipte heile resten av tomta. Nede i skråninga klipte eg bio, men ikkje på plenen nedanfor huset-det ser berre slik ut. For graset var vått og klissete og klipparen "spytta" det ut.
Då eg var ferdig silte sveitten, så eg måtte sette meg ned ut på tunet. Då kom HBO-en og eg fekk nesten sjokk, for då var klokka 20.00. Eg gjekk rett i dusjen etter at ho var reist.
Elles har eg hatt kontakt med den nye leigebuaren i dag, pr. mobil. Ho er heime i Molde og kjem ikkje att før i august, men ho ville ha kontonr. mitt for å sette inn husleiga. Ho har flytta inn tinga sine.
No har eg berre ein jobb att i dag og det er å sette ut bossdunkane.

I dag fyller niesa mi på Eid 51 år. Hugsar så godt dagen då ho vart fødd. Mamma var på besøk hos oss på Melle, men då ho fekk høyre om den nye jenta på Eid, ville ho heim med ein gong. No er Hilde mor til fire gutar, tre vaksne karar og ein litt yngre.
Gratulerer med dagen Hilde Bjørg!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...