lørdag, juni 10, 2017

Dagbok 2017: 10.juni


Klokka er 19.45,temperaturen er + 15 grader C og det regnar ute no i kveld, tidlegare i dag var det opplett og sommartemperatur.
Først litt om bildet over. Vi har 11 barnebarn, 8 av dei er gutar, fleire av dei spelar fotball, men Vebjørn, den midterste guten til Rasmus og Wenche har valt ein annan idrett, nemleg taekwondo, ein kampsport. Og då stig ein i gradene, han har no fått grønt belte, eit teikn på framgang. Viss eg ikkje tek feil driv han også med basketball. Det er interessant å følgje med på det  dei unge held på med-men det er langt til Kongsberg. Har ein mistanke om at bildet vart litt langstrakt då eg kopierte det.
I dag fekk eg støvsuga teppegolva før middag, og så var eg ute og grov opp enda ei rot, før eg varma ein kjøpepizza. Nokså lettvint, men godt.
Nils er, som eg har skrive mange gonge før, ikkje særleg i form tidleg på dag, men så går det brasten av dagen. 
Ein av naboane stakk innom før dei skal på langtur, og i 16-tida kom Solveig. Ho og eg for på handletur. I dag hadde eg ein del å utrette, men eg hadde laga ei skikkeleg huskeliste, så eg kom heim med alt eg skulle ha. Vi drakk kaffi og prata ei stund før ho reiste heim att.
I tillegg til desse besøka har her vore tre HBO-ar, så vi slepp å kjede oss. No har eg ein mistanke om at det er fotball på TV i kveld, men eg kan sjå TV på datamaskina, eller lese lydbok-så det er ikkje noko problem. Viss eg finn meir brukbart restegarn kan eg strikke også. 

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...