søndag, mai 28, 2017

Dagbok 2017: 28.mai

Sukkerertene spirer

Perleblomstbusken blomstrar.

Denne syrinen blomstrar for første gong.

Klokka er snart 18.00. Temperaturen er + 20 grader, men det var +24 grader tidlegare i dag, om ikkje meir. Det har vore overskya heile dagen, og til kvelden og natta er det meldt regn. Og takk for det, må eg nesten seie, for eg klipte plenane litt for korte i går, så eg vil gjerne ha det grøne igjen.
I dag var ikkje Nils mykje tess då han vakna, han var heilt gjennomsveitt og i veldig dårleg form. I går var han i storslag, køyrde meg til butikken i 20.30 tida og sat i bilen mens eg handla. Attåt all annan aktivitet vart det vel for mykje. Men etter at HBO-en hadde vore her i dag tidleg, fekk han tablettane sine og åt frokost, og la seg nedpå og sov ganske lenge. Då kom han seg til hektene igjen, og åt godt til middag.
I dag hadde vi omnsbakt laks med poteter, blomkål, agurk og rømme. Til dessert hadde vi smoothie heilt utan sukker.  Som væske i smoothie-en brukte eg Mozell light.
Mens Nils sov var eg ute i hagen og dreiv med litt stillferdig arbeid, som luking, vatning etc. Ingen maskiner i gang i dag. Her er veldig stilt i Starevegen om søndagane.
Det har alltid vore NIls som har styrt med sukkerertene, men i år var det eg som måtte til. Og jammen spirer dei i år også. No har visst Nils funne seg ein fotballkamp igjen, så eg får ta fram strikketøyet.
Eg er invitert til ei veninne til lunsj i morgon, men veit ikkje om eg kan fare, det kjem an på korleis Nils har det. Eg likar ikkje å la han vere heime åleine dersom han ikkje er bra. Etter at han har fått andre medisindosen kl.13-14 er han som regel ganske bra, så det er vel medisinen å takke for at han er såpass bra innimellom.
Solveig kjem innover i 17-tida, men eg treng ikkje å handle mykje mat då. Har eit ærend på apoteket, blant anna.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...