mandag, mai 22, 2017

Dagbok 2017: 22.mai

Klokka er snart 19.00. Temperaturen er + 16 grader C, det er lettskya og litt sol. Det har vore ein fin vårdag, men så mykje jobbing vart det ikkje med meg i dag. Eg hadde ingen spesielle planar, så eg vart sittande å stoppe eit par lester og feste trådar på eit ny-strikka par.
Nils hadde sett seg i hovudet at han skulle klippast i DAG-no kunne han ikkje vente lenger. Og han skulle køyre ned sjølv. Eg prøvde å protestere, men til inga nytte. Men eg måtte vere med, det var både han og eg samde om. Det gjekk heilt greitt. Ein kan køyre heilt til døra til frisøren. Det var tre unge damer der og ingen andre kundar akkurat då. Ei av frisørane har eg hatt som elev, så vi hadde mykje å prate om, mens ei anna klipte Nils. Han var veldig fornøgd med å bli kvitt "manken" som hadde hopa seg opp.
Då vi kom heim åt vi lunsj, og så gjekk eg ut for å klippe litt med kantklipparen og rydde litt elles i hagen. Eg fekk vel ein slags blod på tann for det vart til at eg klipte halve plenen med kantklipparen, første halva tok eg med vanleg klippar sist laurdag. Men no har vi bestemt oss for å kjøpe ny klippar, same sort som Margrete nyss har kjøpt. Eg sjekka på nettet, og det var den som var "best i test". Så lyt eg berre lære meg å drage i snora. Vi har ein nabo som har lova å hente klipparen med seg når han kjem heim.
Elles har eg vore litt lat i dag, men eg har diverse planar som skal realiserast etter kvart. Ute-på fine dagar; eller inne om det blir regn.
Nils er i bra form, berre han ikkje anstrenger seg. Han sovna i stolen etter at han hadde vore til frisøren. Det er ikkje så mykje han kan gjere, men heldigvis likar han å sjå TV. Og så får han besøk tre gonger dagleg av relativt unge damer. No kjenner vi mange av dei, og som regel har dei tid til ein liten prat. I går kveld kom naboen ein tur innom også.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...