søndag, april 09, 2017

Dagbok 2017: 9.april


Klokka er 19.40, temperaturen + 8 grader C og det regnar. Skulle gjerne hatt ein dag med opplett og sol, slik at blomstrane fekk utfalde seg - dvs. falde seg ut. Plenane er fulle av krokus og diverse Scilla,  det er ikkje så stor stas når dei let seg att i regnet. Men på trappa blomstrar både påskeliljer og perleblomster(?).
I går , særleg tidleg på dag, var Nils så elendig at eg var mest frista til å ringe sjukeheimen, men så kom han seg til etter kvart, og i dag vakna han ganske frisk og kjekk.
Eg var så trøtt i dag at eg hadde problem med å komme meg opp klokka 9 og gi han medisin, men når eg først kom i siget så gjekk det bra.(Vi legg oss ikkje tidleg på kvelden, akkurat). Men for første gong sidan Nils kom heim att, sovna eg i godstolen etter middag. Han søv kvar dag, men eg har som regel eitt og anna som må gjerast. Det hadde eg sjølvsagt i dag også, og noko vart gjort- andre ting står på vent.
I dag såg vi gudstenesta frå Tromsdalen kirke, Ishavskatedralen, på TV. På bilturen vår til Nordkapp for mange år sidan, var vi inn i den kyrkja, og eg vart forundra over kor lita ho var. Men FIN, sjølvsagt.
I alle år har det vore vanleg at Nils har bestemt kva vi skal ha til middag, og ofte var det han som kokte også. Og veldig ofte var det fisk. No må eg finne på mat sjølv, og det kan ikkje vere kva som helst. Maten må vere lett å tygge, og helst må det vere mykje saus.
I dag laga eg potetstappe av mandelpoteter og så vart det pølser til. Retten var godkjend. Og Nils får gedigne porsjonar med div.puddingar og sausar som eg kjøper ferdig-eller annan dessert. Det fristar ikkje meg.
Etter middagskvila vart eg sittande å høyre ferdig lydboka mi, mens eg strikka. Først gjorde eg ferdig lesten eg begynte på i går, og så begynte eg på lest nr to.
Elles går i vanleg husarbeid sjølv om det er sundag, klesvask, oppvask etc.
I morgon skal eg på styremøte i pensjonistlaget, men då kjem Einar og Audun og held Nils med selskap mens eg er vekke. Det blir møte i pensjonistlaget første onsdagen etter påske.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...