lørdag, april 08, 2017

Dagbok 2017: 8.april

Klokka er snart 20.00, temperaturen ute er 8,4 grader C og det er overskya og opplett-i alle fall akkurat no.
Nils ser fotball på Tv og eg har sete her ved datamaskina og rippa tre lydbøker, med strikketøy i hendene og bok på øyret. Alt tek si tid.
Dagen starta ikkje særleg bra; Nils var ikkje i form, men klarte å kreke seg fram ein times tid etter at han hadde fått tablettdosen sin. Han greidde å ete frokost, men så måtte han legge seg nedpå att. Etter enda ein time eller vel så det, fekk vi utført dagens store jobb: dusjing, barbering etc. Ja, han gjer det meste sjølv, men eg må jo legge alt til rette og passe på at det går bra. Det gjorde det i dag også. Men då måtte han kvile ei heil stund etterpå..
Margrete og dei to yngste var på 12-konserten i Volda, og ville komme hit etterpå. Eg steikte flesk og laga pannekakerøre, som eg steikte opp rett før dei kom og etter kvart som dei åt. Dei sette pris på maten, Amanda hadde visst hatt lyst på pannekaker i fleire dagar. Grei mat, og så slepp ein anna kaffimat, for her i huset høyrer det kaffi med til pannekakene, den siste i alle fall.
I dag kom naboen med gjødsel til oss, han skulle kjøpe sjølv og baud til å handle til oss også, så no skal det gjødslast så mosen forsvinn-har eg tenkt.
Nils vart litt betre etter kvart, og når fotballkampen er ferdig skal vi ete restemiddag frå i går og i dag.
Det øvste bildet er av Amanda-ho blir 17 år i mai. Erlend, yngstemann, blir 14 år i november men ser ut til å bli den høgaste i familien-i alle fall er han større enn mor. No er ikkje familien vår den som ragar høgast i vêret.
I dag fyller Mimi 73 år, om eg ikkje tek feil. Ho er gift med bror til Nils, og eg har kjent henne sidan ho var 15år. Gratulerer med dagen, Mimi!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...