tirsdag, mars 28, 2017

Dagbok 2017: 28.mars

Klokka er 21.35, temperaturen er + 2 grader C. I dag har det vore opplett og ganske fint, men ikkje direkte varmt.
Eg har vore på Ørstaheimen mykje av dagen i dag også, kom heim for litt over ein halvtime sidan. I dag gjekk eg ned til Kiwi først og kjøpte med meg litt som vi hadde å kose oss med. Måtte jo "feire" dagen. Håkon kom også innom utpå kvelden. No har det også blitt tradisjon at Nils og eg søv middag, han i senga, eg i stolen. Då er vi meir opplagde etterpå.
Nils hadde hatt besøk av to nabodamer i dag, og dei hadde med seg fine roser som står i vinduskarmen hans no. Eg fekk orkidé av Håkon, og nydelige påskeliljer av ein av naboane og presang av ei anna. Synest vi får så mykje heile tida at eg blir heilt flau.
Nils var i god form i dag, særleg etter å ha sove middag, og han et og legg på seg. Trimmar gjer han også.
Sjølv har eg ikkje gjort mykje i dag, men fekk i alle fall raka garasjeplenen, og rydda litt rundt dørene. Eg synest sjølv eg er ganske lat, men eg får ladde opp til plenane begynner å vekse. Likar utearbeidet best.
Ellen Marie ringde med det same eg var komen ut på vegen i dag, så vi prata heilt til eg var komen ned på Kiwi og vel så det. Elles har eg vel fått hundrevis av gratulasjonar på Facebook, både frå kjende og mindre kjende.Rett etter at eg var komen heim i kveld ringde Solveig.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...