onsdag, mars 29, 2017

Dagbok 2017: 29.mars

Vår i Starevegen.



Klokka er 20.40, temperaturen er 0 grader C, og det har vore ein nydeleg dag med sol frå morgon til kveld.
Eg kom att frå sjukeheimen for snart ein halvtime sidan, gjekk nedover klokka 14.00 i dag og heim att klokka 20.00. I går kveld tykte eg at heimekvelden vart for kort, så eg ville legge opp til ei anna rute i dag. Marit G skulle besøke ein slektning, så ho kom innom til oss ei lita stund også. Ho og eg drakk kaffi mens Nils var ute og åt middag. Det går framleis bra med Nils der han er no. Han et måltida i lag med dei andre, er med på trimmen og så er eg der mange timar for dag. I dag sov vi middag i lag, dvs. han i senga og eg i stolen, og så hadde vi att kake frå i går til kaffien. I kveld var det fotballkamp mellom Brann og Rosenborg. Eg gjekk i pausen, så fekk han nyte andre omgang åleine. Dei har store TV-skjermar og mange kanalar.
I går kjøpte eg "Se og hør" og der var eit vidspektra TV-program med, så no får han velje og vrake. Eg plar aldri kjøpe slike blad, men der var i alle fall eit veldig lett kryssord.(Eg har ikkje tolmod med slike som eg ikkje får til med ein gong.)

I dag fekk eg støvsuga teppegolva før eg vandra, og så er det alltid litt småtteri eg må gjere. Måtte rake litt meir singel også. Var låk i hofta i dag, men kom meg då eg fekk sitte så lenge i ro på "Heimen". Det er for kaldt å sitte ute enno, etter min smak, men det er fint å få gå ein tur i finevêret, sjølv om det tek berre vel 20 minutt kvar veg.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...