mandag, mars 20, 2017

Dagbok 2017: 20.mars

Klokka er 21.40, Temperaturen er + 5 grader og det er opplett.
Eg har vore på farten det meste av dagen, men no er eg komen i hus.
Når Nils er på Ørstaheimen synest eg det er greitt å gå på besøk på ettermiddags og kveldstid. Tidlegare på dagen har han blant anna trim, i morgon var det visst i 11-tida det skulle vere.
I dag hadde eg ein del ting å ordne, så eg måtte nedover før middag. Eg gjekk nedover, men hadde avtalt med Solveig nabo at ho skulle hente meg på Amfi når eg var ferdig. Eg visste ikkje kor lenge eg blei, så eg skulle ringe.
Først var eg på biblioteket, men det var vanskeleg å finne noko eg ikkje hadde høyrt før. Sist natt sov eg veldig dårleg, så eg låg og høyrde på lydbok. Trur kanskje eg må lese om att slutten.
Eg hadde ein plan- viss det ikkje var kø på frisørsalongen på Amfi, så skulle eg få klipt håret mitt. Eg fekk sleppe til meg ein gong, så no har eg "guttesveis" igjen. Eg er ikkje typen som likar å ha så mykje jobb med håret. Eg hadde også ærend på apoteket, skulle ha næringsdrikkar til Nils. Og det fekk eg. MEN-så skulle eg handle litt mat på Coop ! Og det var det liv! Butikken skal slutte å eksistere, og alt skulle seljast ut, med 30-40% avslag. Der var ikkje værande. Ikkje skulle eg ha så mykje heller, så eg sneik meg ut og inn på Bunnpris der eg blant anna kjøpte meg salat frå salatbaren. Det er slik mat eg likar når eg et åleine. Kjøpte også wienerbrød som Nils og eg skulle ha til kaffien i dag sidan vi ikkje hadde noko godt i går. Og så fekk eg endeleg tak i slik barberhøvel som Nils ville ha.
Eg fekk skyss heim att, og etter at eg hadde ete salaten min, gjekk eg ut til Nils. Der var nabo Torbjørn på kort besøk, seinare kom også Kari og Kåre ein liten tur, så det vart ein kjekk dag. Klokka 20.20 gjekk eg heim, ringde på hos naboen, og spurde om han ville køyre rullatoren til Nils ut på heimen. Det er berre ein av naboane som har bil som høver til slik transport. Og eg fekk ja med ein gong. Sidan eg skulle trille rullatoren inn til Nils blei eg med, og så fekk Nils enda eit besøk i dag, av Gudmund og meg. Eg må berre enda ein gong takke og prise for alle dei gode naboane og vennane vi har, som hjelper oss. Sjølvsagt har vi også barn og barnebarn som stiller opp, men dei er litt lenger unna.
Nils hadde det bra i dag, og hadde kledd på seg "sivile klede". Han fekk barbert seg med den nye høvelen, som han var veldig fornøgd med. For meg er det ei glede at eg kan hjelpe han med slike småting. Og wienerbrøda fall i smak!

1 kommentar:

Hildegard sa...

Kjekt å lese korleis det går med dykk, og godt at Nils har det bra. Du må helse han frå oss.
Eidabesta

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...