lørdag, januar 21, 2017

Dagbok 2017: 21.januar

Klokka er 19.30, temperaturen er + 2 grader og det har regna litt i dag også-trur eg, eg har ikkje vore så mykje ute.
Føremiddagen i dag gjekk med til diverse huslige syslar som ikkje er så interessant for andre enn meg sjølv. Merkeleg nok er det noko som må gjerast sjølv om ein er åleine heime. Eg laga ei svelerøre og steikte sveler og koka kaffi til Solveig skulle kome. Eg hadde gitt henne i oppdrag å fare innom Lefdal og kjøpe kaffi og ein blendar. Nils hadde fått smoothie  på Ørstaheimen og det likte han godt, så no må eg lære meg kunsten å lage.
Solveig og eg besøkte Nils, der hadde ikkje vore andre før i dag, men før vi gjekk fann eg fram NRK 1 på laptopen, så då hadde han sport å sjå på. Dersom han skulle ha vore der lenger hadde eg skaffa han ein TV-viss der er lagt opp til det. Greit nok at der er TV i fellesromma, må då å alle sjå same programma, elles kan det bli strid. Det er det einaste eg har å klage på, elles har dei det godt på Rehab. Både Solveig og eg fekk  kaffi og kaker der i dag,  betjeninga er flinke og hyggelige og maten god.
Viss det går som planlagt skal Nils heim på tysdag.
Etter besøket var Solveig og eg på Amfi og handla, klede og mat. Vi var på Femina og shoppa på sal, eg kjøpte to genserar for prisen av ein, til dømes.
Solvei køyrde meg og varene heim att, og så reiste ho heim.
Ein ting fekk eg ikkje tak i  og det var slik kubbe som ein brenn i omnen for å få bort sotet. Er det nokon som veit kvar dei sel slike? Vi har kjøpt på Shell før, men i dag hadde dei ikkje.
Solveig hadde med seg to lydbøker som eg skal rippe. No har eg lesestoff lenge. Det blir faktisk ikkje lese så mykje for tida enda eg er åleine. Det blir helst til at eg ser TV.
Var litt flau då referatet mitt kom i avisa i dag, eg oppdaga opp til fleire tastetrykkfeil. Eg plar alltid printe ut det eg skriv-då ser eg feila betre, det gjorde eg ikkje denne gongen. Håper eg får tilgjeving for synda. Litt flaut for meg å skrive feil når eg er så oppteken av rettskriving.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...