onsdag, desember 14, 2016

Dagbok 2016: 14.desember.

Klokka  er 20.30 og temperaturen kryp oppover, no er den snart + 4 grader.
I dag har det vore fint vêr med sol i fjella og frost på marka. Og det var lyst.
Eg var relativt tidleg oppe i dag, NB: alt er relativt. Eg skulle ha unna morgonstellet før ho kom frå heimesjukepleien. Dusja og vaska håret gjorde eg også. Men Nils var ikkje ferdig å kle på seg då ho kom, han hadde dusja og vaska håret han også. Frokosten var vi ferdige med, men sjukepleiaren kom ein halv time før vi venta henne. Ho var her frå 10.30-12.00 ca. Det var ei kjekk dame og gav oss diverse gode råd. Det var no snakk om kva vi trong av hjelp, men vi klarer oss bra enno. men vi fekk ein nummer vi kan ringe til om vi får behov-også akutte behov.
Elles har vi hatt ein sløv dag, eg har ikkje gjort så mykje anna enn å lage litt mat etc. Synest det er viktigare å vere "selskapsdame".
Til middag i dag laga eg ei lettvint betasuppe, og den åt Nils
Til kvelds rekk han ein slags "rømmegraut" som eg kokar på restar av fløyte og lettrømme etc. Den er skikkelig god, og glei lett ned.
Så i dag kan ikkje pasienten klage på tørr mat. I dag har det gått bra.
Margrete var på Amfi og sende melding til oss. Ho lurte på om vi skulle ha noko på butikken, men det skulle vi ikkje. Viss ho ville kunne ho ta ein tur oppom, og det gjorde ho.
Ikkje lenge etter at ho var reist, ringde ein nabo, og ei stund etterpå kom ho med smaksprøve på julebrødet ho har laga i dag. Mannen hennar har hatt liknande problem som Nils, med dårleg appetitt.
Ho sat og prata ei stund, så vi slepp å føle oss einsame.
Jula stressar vi ikkje med. Vi tek den som den kjem, det viktigaste er at Nils er så bra at han kan vere heime. Vi har lagt opp ein strategi, med nok kvile og mat, som første prioritet. Det har gått veldig bra så langt i dag. I dag er det 1 mnd. sidan 80-årsdagen, eg synest tida går fort-merkeleg nok.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...