søndag, desember 11, 2016

Dagbok 2016: 11.desember

Klokka er 19.35, temperaturen er + 3 grader C, og i dag har det stort sett vore opplett, trur eg. Har knapt nok vore ute.
Føremiddagen gjekk med til diverse huslege syslar, litt klesvask, stryking og reparering av tøy, mellom anna.
I går kveld ringde ein av naboane og sa at dei skulle til Volda i dag og sjå barnebarn spele fotball. Dei skulle bort til klokka 15.00 så eg kunne få sitte på med dei viss eg skulle bortover. Det var eit godt tilbod- og eg kunne få sitte på heim att også, viss det passa slik.
Det er ikkje så mykje som skjer på sjukehuset på søndagar, så eg fekk ikkje ny informasjon. Derfor veit eg ikkje meir i dag enn i går når det gjeld sjukdom.
Men eg fekk vere med på å flytte Nils frå eitt rom til eit anna. Han låg åleine på eit 4-mannsrom, og det var eit par damer som skulle leggast inn, og dei kunne ikkje ligge på samme rom som Nils.
No fekk han einerom igjen, noko han var glad for. Han vil gjerne ha det stilt og fredeleg. Dermed fekk han også nytt telefonnummer-han har fasttelefon på rommet, men har også mobilen tilgjengeleg.
Eg vart verande heilt til klokka 17.00, dermed hadde eg skyss med naboane heim att også. Kan ikkje klage på sørvisen!
Nils fekk kveldsmat mens eg var der og åt opp alt, eg tykte det såg godt ut-men hans kommentar var: TØRT. Så appetitten er ikkje på topp. Han er slapp, men ikkje direkte sjuk-ikkje direkte frisk heller. Han har ikkje fått direkte behandling, men sist dei sjekka hadde infeksjonen gått litt tilbake utan medisin. Han snufsar og geispar, det er teikn på at han ikkje er heilt frisk, ja. Eg kjenner teikna etter kvart.
Vi har ingen planer for jula, det får bli som det blir. Eg stressar ikkje. Håper sjølvsagt å få Nils heim snart, men vil helst at han får vere på sjukehuset til han er litt kvikkare.
Eg klarer meg heilt fint heime åleine, så meg må de ikkje syte for.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...