søndag, oktober 02, 2016

Dagbok 2016: 2.oktober

Klokka er 19.15. Temperaturen er litt uviss; eg har sjekka tre termometer og dei varierer frå + 6 til-+9 grader C.
I dag vakna vi opp til sol og strålande vêr, men vi har ikkje vore mykje ute. Eg var ein tur rundt huset før middag og seinare "sov" eg middag på altanen. Nils var noko slapp først på dagen, men han kviknar til mot kveld.
Eg sat litt og strikka før eg laga middag, i dag vart det ovnsteikt laks. Etter at eg kom inn att frå altanen laga eg ei eplekake for frysaren, den står i omnen no. Og så har eg vaska opp alt rotet.
I morgonen får eg kanskje jobba litt ute, viss det blir tørt nok i graset.
Eg har ikkje mykje å skrive om , men det er no eit lite livsteikn frå oss om ikkje anna.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...