søndag, august 28, 2016

Dagbok 2016: 28.august

Klokka er snart 20.00. Temperaturen ute er ca. +17 grader, det har vore opplett og til dels sol i heile dag.
Eg har vore både ute og inne. Før middag laga eg ei "eplekake" med plommer i staden for eple. Den blei ikkje så verst til tross for at eg hadde hatt for lite sukker i den, las feil på oppskrifta. På den andre sida hadde den blitt for søt om eg hadde følgt oppskrifta.
Til middag i dag vart det Gilde kjøttkaker i Toro saus, vi et av lageret vårt!
Etter middag la eg meg ut på altanen med lydbok- og sovna.
Vi venta Einar ca. 17.30, og han var presis som alltid. Han plukka plommer, både til å ete og sylte. Men han let noko henge att, så Håkon også skulle få glede av å plukke. No har Jørn vore her og plukka litt spiseplommer. Problemet med Opal er at dei modnar ujamnt. Rivers Early kan ein plukke alt på ein gong. Eg håper det held seg opplett i morgon også, så vi får plukka det meste.
Elles har det ikkje hendt noko spesielt i dag. Leigebuarane har kome att frå ferien, grunnen til at dei vart forseinka var at dei hadde fått trøbbel med bilen i Sverige, så dei måtte på verkstad.
No har eg begynt på "Storesøster" av Gunnar Stålesen, ikkje stor litteratur akkurat, men Lasse Lindtner les godt så det er litt artig å høyre.
I kveld skal eg sjå serien Ku´damm - kjekt med noko anna enn engelsk, og noko anna enn krim.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...