lørdag, august 27, 2016

Dagbok 2016: 27.august

Klokka er 23.15, temperaturen er+ 13grader C, og i dag har vi hatt bra vêr. Opplett det meste av dagen og gløtt av sol.
Det var ganske grått først på dagen, så då fekk eg gjort skikkelig "fredagsreint" på kjøkken og bad. Tok nokre skuffer i same slengen.
Sidan vi skulle på kafé trong vi ikkje å tenke på middag.
Klokka 15 var vi i Volda og møtte Margrete og dei to yngste, Eirik kom litt seinare for han var på jobb.
I dag vart det pizza på Marias, og det smakte godt. Nils greidde ikkje å ete så mykje, men han orka i alle fall å vere med. Kan ikkje vente at han er heilt oppe og står enno.
Margrete og Amanda skulle til Ørsta på kino, gutane reiste heim til Straumshamn.
Vi reiste heim til oss sjølve, og eg presterte å sovne på sofaen; eg sov dårleg sist natt. Verkte både i ryggen og hofta etter at eg stod opp også. Men no veit eg kva som hjelper, det er å vere i aktivitet.
Nils hadde plukka ein del plommer til Margrete, men sylteplommene har Einar sagt at han vil komme og plukke. Ja, det går no an å ete dei også. Håper at det ikkje blir altfor mykje regn med det første.
No har vi sett utruleg mykje TV-det blir nesten i meste laget i helgane-elles i veka blir det ikkje så mykje eg ser.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...