lørdag, august 13, 2016

Dagbok 2016: 13.august

Klokka er 18.30. Temperaturen er + 14 grader og det er fotsid skodde og regn. Eg har ikkje vore ute for ei dør i dag heller, og føler på at det har vore enda ein sundag. No lengtar eg etter å komme ut og jobbe i hagen, det er deprimerande å bli gåande inne heile dagane.
Sist natt sov eg veldig dårleg, verkte i begge føtene heile natta, men så snart eg stod opp var eg bra. Og det var no bra.
Nils låg det meste av føremiddagen, eg brukte åleinetida til å strikke, lese og bake brød.
Litt seinare laga eg middag, i dag vart det steikt bacon med spagetti og tomatpuré. Det var ikkje så mykje Nils fekk i seg, men han tek nok ein porsjon til når det lid på.
Eg har vore lat og lege på sofaen og lese bok. ein kan bli lei av det også.
Eg gler meg til det blir ute-vêr igjen, for eg har mykje å ta att. Ripsen er kanskje heilt øydelagd av regnet, men kanskje vi bergar plommene, såg dei heldt på å få farge. Godt dei ikkje var modne før regnet kom.
Har ikkje mykje å berette i dag, så dette er berre eit livsteikn. Trass alt har vi det bra.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...