onsdag, juli 20, 2016

Bok nr.45 - 2016: En femte årstid


Ann, Victor, Helene, Nicolai. Fire ungdommer som henger sammen. De prøver ut ting, og alt er ikke like smart. En av de tingene de ikke burde gjort, var å stenge en klassekamerat inne i kjelleren på den nedlagte fabrikken nede ved elva, der det en gang skjedde en grusom ulykke.
Kort tid senere er to av de fire ungdommene funnet døde, og den tredje er forsvunnet.
...........................................................
Eg har lese minst ei bok før av denne forfattaren, den heitte "Ildmannen". Eg likte den ikkje så godt , men oppdaga at den hadde fått terningkast 6 av ein anmeldar. Eg fann ut at eg hadde brukt for lang tid på boka; det er gjerne slik at ein må lese kriminalromanar innfor eit kort tidsrom for å halde spenninga oppe. Det har eg gjort denne gongen, dei 12 CD platene har eg kome igjennom ganske raskt. Ikkje rart, for denne boka fenga frå første stund-og heldt heilt til slutt. Eg synest rett og slett at boka var god. Anmeldaren i VG har gitt den terningkast 6.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...