mandag, juni 06, 2016

Dagbok 2016: 6.juni

Klokka er snart 20.30. Temperaturen ute er + 18 grader C, og denne dagen har vore minst like fin og solfylt som dagane før. Eg kom nettopp inn att frå altanen der eg låg ei stund og las lydbok. Det er framleis varmare ute i sola enn inne.
Nils har ikkje vore i form i dag heller, særleg ikkje på føremiddagen. Eg trudde ikkje vi skulle klippe plen i dag, men det skulle vi, dvs. eg. I dag var det plenen rundt huset som skulle stussast, men eg hadde først ein runde med kantklipparen. Batteriet varer berre 15-20 minutt så eg får ikkje klipt så mykje om gongen. Plenklippinga gjekk fint, eg brukte den elektriske klipparen i dag. Eg er så glad for at eg klarer jobben utan å få vondt.
Etter lunsj la eg meg på altanen-eg er den typen som helst vil ha med meg kvar ein solstråle, men etter ei stund måtte eg inn å drikke. Det var mykje varmare i dag enn i går. Nils fortalde at Ingeborg hadde ringt og at ho ville komme innom litt seinare.
Eg slo i hop ei vaffelrøre, og var klar til å steike då ho kom. Det vart vaflar, kaffi og prat, heilt til Ingeborg skulle på fotballkamp og heie på Amanda og laget hennar. Ho hadde også besøkt farfaren.
I dag har Olaug fødselsdag, det blir vel eit oppsamlingsheat med feiringar når det lid på, men det er enda tre til som har fødselsdag i juni, og så kjem Solveig 3.juli. Då blir det pause heilt til november månad.
Eg miste alt innhaldet på "storemaskina" då den døde, og eg har ikkje fått installert printeren enno, så det er smått med bilde frå gamle dagar, slik skikken er når nokon har fødselsdag. Men dei som er på Facebook kan sjå mange bilde av bursdagsbarnet der.
Men no ser eg at maskina har gått gjennom ein prosess, for no aksepterer den fullt ut at eg skriv nynorsk. Så då har egi alle fall lukkast med noko.
Gratulerer med dagen, Olaug !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...