søndag, juni 05, 2016

Dagbok 2016: 5.juni

Klokka er 19.15, temperaturen + 19 grader C og vi har hatt enda ein nydeleg dag. Vi er ikkje vande med så mange slike dagar i løpet av året, så vi må nyte dei vi får. Det har ikkje vore så veldig varmt, for det har vore litt vind, men akkurat no var det veldig fint og stilt ute. Eg har lege på altanen og lese lydbok, mens Nils har sett /ser fotballkamp. Han er bra i form no, men var skral på føremiddagen, det er slikt ein må rekne med. 
Etter at eg hadde gjort litt husarbeid etter frokost, var eg ute i hagen og rydda litt her og der i all stillheit, ingen maskiner i dag, og heller ikkje så mange ute.
Vi hadde relativt tidleg middag; Nils fekk lyst på Pasta carbonara i dag så då fekk han det.
Det har ikkje hendt så mykje i dag - og det er like greitt. Det skjer ikkje så mykje i boka mi heller og no held eg på med plate nr.6.
På bildet under ser de laurbærheggen vår, det er ei takksam buske som blomstrar to gonger i løpet av sommaren og veks veldig fort. Etter første blomstring har eg tenkt å klippe den ganske mykje tilbake. Kjeglegrana ved sidan av fekk eg med den siste klassen eg hadde på Velle, den har etter kvart fått to toppar. Det er ikkje akkurat spennande bilde eg legg ut, men eg er anten på trappa eller på altanen og då begrensar motiva seg sjølv.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...