lørdag, juni 04, 2016

Dagbok 2016: 4.juni


Klokka er 19.00, temperaturen ute er + 18 grader og det har ikkje vore ei sky på himmelen i heile dag. Det har ikkje vore ekstremt varmt, for det er eit lite vindgrel frå nord.
Kva har eg gjort i dag? Ikkje mykje. Heiv utover bed og plen restar av gjødsel og vatna nokre bed-fortrinnsvis for å halde kattane vekke.
Nils har klipt plenen ovafor garasjen-DEN plenen er hans, og den mosjonen vil han ha, seier han.
Eg låg på altanen med lydbok ei stund etter at vi hadde ete lunsj.Eg har til denne tid kome gjennom tre av platene på Robert Galbraith si bok "Ondskapens kall". Eg plar seie at eg likar fokusert krim, men denne er den minst fokusert eg har lese til no. For dei som ikkje er orientert kan eg opplyse at forfattaren er den same som har skrive Harry Potterbøkene. Ho skriv krim under psevdonym. 
Etter kvart vart det ein tur på nærbutikken for å supplere matlageret, det er alltid noko ein treng.
Så laga vi middag, i dag vart det fiskekaker frå frysaren med poteter og grønsaker. Det er slutt på mandelpotetene våre no, men vi fekk kjøpt nydelige Pimpernell hos Starheimsvik då han var med bilen sin på torget. Pimpernell er ikkje alltid like gode, men desse var mjølne og fine.
Hadde med ei stund på altanen etter middag også.
Leigebuarane har tatt i bruk det nye bassenget sitt i dag, det stod på varming sist natt. Såg ut til at det funka fint.
No har eg laga litt kaffi på den nye traktaren som vi skal kose oss med. Trur eg gløymde å ønske alle god helg i går, så då gjer eg det i dag. Det er ikkje så stor skilnad på helg og yrke når ein er pensjonist.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...