onsdag, juni 29, 2016

Dagbok 2016: 29.junu



Dagens bokfangst. Eg garanterer ikkje at eg kjem til å lese alle.


Klokka er 20.35, temperaturen er + 17,5 grader og vi har hatt ein fin , varm dag, med delvis skya vêr og dels sol.
Nils reiste til Volda før middag for å besøke Harald.
Eg dreiv med litt hagearbeid, nokså halvhjarta, men eg ville vere ute.
Vi åt lunsj då Nils kom heim, og etter ein pause gjekk vi ut og rydda litt i hagen, blant anna tok vi fram kompostkverna og mol opp nokre greiner eg hadde klipt av epletreet blant anna.
Nils henta fire nye bøker til meg på biblioteket. Eg har rippa ei av dei-det tek si tid.
Og så blei det middag til slutt, men kjøttkaker frå Gilde, saus frå Toro og poteter frå Starheimsvik. Erterstuingen var heimelaga og kom frå fryselageret vårt.
I dag hadde Nils skikkelig gammaldags appetitt til middag. Får håpe han får nokre gode dagar no fram mot 14.juli.
No har eg lese ut den boka som eg har lide meg gjennom og skal skrive litt om den.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...