søndag, juni 26, 2016

Dagbok 2016: 26.juni

Sist torsdag var der eit heilsides intervju med Eirik i Volda-avisa MØRE. Vi fekk avisa av naboen, som abbonerer. Sidan eg ikkje har scanner tilkopla enno, har eg berre tatt bilde med fotoapparat, men det går fint å lese om ein forstørrar bildet. Ikkje lett å kjenne att Eirik no når han har klipt av seg håret.

Klokka nærmar seg halv åtte;  Nils ser fotball og eg les lydbok. Ute regnar det og temperaturen er ca +16 grader C. Vi har venta på at det skulle bli litt lettare, for vi skulle eigentleg ut og sjå etter båten-kanskje ause. Men eg trur vi må slå den turen ifrå oss.
Kvar denne dagen har blitt av, veit ikkje eg. Det er stor skilnad på finevêrsdagar o regndagar.
Eg hadde ein "jobb" eg skulle gjere i dag- og den gjorde eg. Eg la opp buksa eg kjøpte i Volda sist tysdag. Likar å ha litt "pene" klede hengande om noko skulle dukke opp og skjørt og kjolar er lite aktuelt. Både Nils og eg har vore rimeleg bra i form i dag.
Til middag laga eg ei Torogryte med svinekjøtt, Nils har så dårleg "smak" at han helst vil ha godt krydra rettar. Han et ikkje så mykje om gongen, men et middag to gonger.
Eg prøver å komme meg vidare i ei lydbok som eigentleg er ganske kjedelig, men når eg har brukt så mykje tid på den, er det litt dumt å gi opp.......eller kanskje ikkje.
Har blitt ein del lesing no mens det har vore fotball EM.
Dette har såleis vore ein dag med lite aktivitet-vi var så godt vande med finevêr at det vart litt traurig å vere inne heile dagane. Men det er no mi eiga skuld at eg ikkje finn på noko.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...