lørdag, juni 25, 2016

Dagbok 2016: 25.juni

Klokka er 20.00, temperaturen er + 15 grader C. Det er skodde langt nedetter fjellsidene, men det har ikkje regna noko særleg.
Nils var ikkje så sprek i dag som i går, noko som var forventa frå mi side. Derfor venta vi ei stund utetter føremiddagen før vi for nedover og handla. Var innom biblio og leverte eit par bøker og sette meg på venteliste for fire flunkande nye bøker.
Nils handla litt på apoteket, mens eg tok ein runde i 2.etasje utan å finne noko interessant. Så handla eg mat på Coop, og så ereiste vi heim att.
Nils fekk seg ein liten blund og kvikna til såpass vi fekk ete middag. I dag var det omnsbakt laks med rømme, poteter og grønsaker. Til dessert hadde vi jordbær med fløte. I dag hadde dei hollandske jordbær til 14,90 kr korga. Dei var ikkje like fine på botnen som oppå, men fullt brukbare.
Nils har sett fotball heile ettermiddagen, og skal visst sjå enda ein kamp i kveld. Det gjer ingen ting for eg har lydbok!
Håper det går bra med det årlege kulturarrangementet hos Solveig og Øystein i kveld. "Under linda"- kalllar dei det, sidan dei held til ute på plenen, under lindetreet. Det er mange kulturtilstellingar rundt omkring, her i Ørsta har vi "Dei nynorske festspel" for tida, men vi har ikkje vore i Åsentunet i år. Fristar i alle fall ikkje å sitte ute slike kveldar.(Då tenkjer eg på mygg og ev. regn)
Vi kan ikkje planlegge dagane på førehand-men tek det som det kjem.
Rasmus & Co var på Liseberg sist eg høyrde frå dei.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...