lørdag, juni 18, 2016

Dagbok 2016: 18.juni

Klokka er snart 21.00. Temperaturen ute er + 11 grader C og i dag har vi hatt skodde og kald nordavind. Einaste fordelen eg kan sjå med dette vêret, for min del, er at graset veks veldig seint. Eg har ikkje klipt ein einaste plen i dag heller, og det er sikkert bra, for eg plagast med hofta for tida.
Før middag vaska eg og rydda  før vi var ein tur på Amfi og handla litt. Nils var på apoteket og eg på Coop. Same kor lite eg treng dett der litt av kvart opp i korga.
Etter lunsj la eg meg på sofaen med lydbok, og sovna, som vanleg. Men då må eg få legge til at eg sov lite sist natt.
Margrete og tre av barna var ein tur til Moa i dag og skulle komme innom på heimvegen. Derfor steikte eg ein porsjon med sveler og kokte kaffi til dei kom. Vi hadde oss ei koseleg stund før dei måtte fare igjen.
Margrete hadde med ei lydbok til meg, og ho fekk med seg dei fleste som eg hadde liggande. Håper sola kjem fram att og at det går an å lese på solseng igjen.
Nils har vore litt betre i dag, men han er framleis slapp, særleg på føremiddagane.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...