torsdag, mars 31, 2016

Dagbok 2016: 31.mars


Klokka har passert 19.00, det er + 5 grader ute, og akkurat no er det opplett. I dag vakna vi til kvite marker, og i løpet av dagen har vi hatt både hagl-og snøbyger. (Nils måtte mòke snø av bilen, han skulle ned og ta ei blodprøve til rutinekontroll.) Men snøen smeltar mellom bygene.
Her i Ørsta snakkar dei om "ridene"- det er snø som kjem etter at vinteren eigentleg er slutt. Ridene er knytta til flyttfuglane. No er staren komen-og dermed var dette "starerida"; når linerla kjem, blir det eit nytt snøfall-"erlerida", det er visst noko som heiter "svalerida" også. Desse ridene har vore eit lite problem for meg-men no har eg fått forklaring på FB. Men som ei skreiv: "Eg har aldri høyrt om gaukerida". Og takk for det.
I dag har eg vore nedover og handla for første gong etter påske. Vi mangla både det eine og det andre etter kvart, dessutan skulle eg hente bøker på biblio.
Elles har eg ikkje gjort så mykje. Rippa dei tre bøkene då eg kom heim, mens eg strikka og høyrde lydbok.
Etter ein liten pause var eg ute og raka litt i plenen, må prøve å få gjort det før krokusen kjem for fullt, men det var vått og tungt, så eg heldt ikkje ut så lenge.
No har vi ete middag. Ein fordel med å ikkje ha så mykje fisk i frysaren er at ein kan ha litt annleis mat enn vi brukar å ha. I dag vart det omnskokt laks med pesto og spagetti Tagliatelle. Frosne grønsaker "best til fisk". Eg skal innrømme at det var veldig godt, sjølv om det var eg som var kokk. No sit eg her med kaffikoppen min-og er stappmett.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...