mandag, mars 28, 2016

Dagbok 2016: 28.mars

Klokka er 17.17, temperaturen er + 14 grader C; tidlegare i dag var den over 16 grader, og snøen smeltar- sjølvsagt.
I dag gjekk vi rundt og surra heile føremiddagen, eg var låk både her og der og visste ikkje kva eg ville. Strauk nokre dukar og las ut boka mi. Ingeborg ringde for å gratulere med dagen. Eg ville lage middag, men Nils ville vi skulle ete "ute" i anledning dagen. Eg ville ikkje på Kina-restaurant i dag, for der var vi seinast onsdag.
Men så fann han ut at vi kunne fare til Sæbø - noko eg ikkje ein gong hadde tenkt på. Han ringde bort og spurde om dei serverte middag og fekk til svar at dei hadde middagsbuffet fram til klokka 16. Vi kledde på oss i løpet av fem minutt og var der ca 15.10. Der var ikkje så mykje god mat som på 70-årsdagen, men meir enn nok til oss. Dei hadde laks men vi heldt oss til kjøttrettar i dag, kjekjøtt, okse- og svin med diverse tilbehør og god saus. Det smakte godt, men hadde nok vore enda betre om vi hadde kome tidlegare. Til dessert var det karamellpudding, jordbær i sukkerlake og sjokoladekake+ kaffi.
Det er fantastisk natur der inne, og fjella kjem til sin rett med litt snø. Men eg hadde ikkje makta å bu med så mykje fjell så nær innpå meg. Vi køyrde litt rundt og såg oss omkring, og på heimvegen var vi ein tur oppom Holen  og såg huset som naboane våre driv og pussar opp. Vi har hatt ein kjekk dag, men no kjenner eg at eg er klar for sofaen. Eg åt  visst meir enn eg burde i dag.





Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...