onsdag, august 19, 2015

Dagbok 2015: 19.august

Klokka er 21.15, temperaturen ute er ca + 19 grader og hos oss har sola gått ned. Tidlegare i dag har tempen vore oppe i + 28 grader C-eller meir.
Nil hadde reist ut for å fiske sei før eg stod opp, men kom att med makrell. Dermed vart det steikt makrell til middag i dag. Vi åt sein middag, for varm mat midt på dagen i slik hete smakar oss ikkje.
Mens Nils var ute og fiska og etter at han kom heim dreiv eg med ein del kantslått, både med elektrisk kantklippar og med den batteridrivne.
Elles kan eg ikkje seie at eg har arbeidd så hardt i dag. Har styrt litt i hagen, vatna litt, plukka ei lita spann med rips etc. Laga endelig den rabarbrasuppa som Nils har masa om, men den vart smaklaus fordi rabarbraen er smaklaus. No vil eg gjere noko med det og kjøpe ei ny rot til våren. Når ein brukar minst 1 kilo rabarbra burde det smake LITT.
La oss ut på altanen ei lita stund etter lunsj, men i dag vart det for heitt sjølv for meg, men jammen somna eg ei lita stund.
No etter at vi gjekk i hus tok eg og strauk nokre klede. Eg nyt varmen, sjølv om eg må gå med sid bukse, knevarmarar og strikkalestar. Det er ikkje farleg å svette.
I alle år eg jobba i skulen talte eg varmt for å ha skule ut juni månad og heller ha fri i august for då er det ofte det finaste vêret. Også i år slo det til. I min barndom var det skulestart 1.september, og så slutta vi også tidleg på sommaren. DÅ var sommarferiane lange - både for elevar og lærarar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...