tirsdag, juni 02, 2015

Dagbok 2015: 2. juni.

Klokka er 18.30, temperaturen er + 10 grader C og det har vore ei regbyge eller to; på føremiddagen var det opplett.
Eg hadde som sagt tenkt å halde fram med malingsprosjektet, men måtte berre gi det opp. Det hadde vore greitt å ta eit strøk til når vindua likevel var maskerte, men kan ikkje utsette andre for farleg gass.
Ergo tok eg "helgevask" på bad og kjøkken, noko som det også var behov for. Elles gjekk føremiddagen med til diverse husarbeid. I dag tok vi ein lett lunsj før vi hadde pause. Nils klipte plenane i dag igjen, noko som røyner på ryggen hans.
Etter pausen shina eg opp meg sjølv og vaska håret. Godt å få vekk alt klisset som frisøren hadde oppi.
Til litt sein middag vart det steikt lyr. Det er godt, men ikkje så godt som sei.
Det har med andre ord ikkje skjedd så mykje i dag, og det kan vere like godt. Men eg skulle ønske det vart litt betre vêr så vi hadde fått rydda litt meir i hagen, eg har eit par bed som skulle ha vore stelt litt med. I morgon kveld skal Nils på fotballkamp på Høddvoll, skulle i grunnen hatt ei lydbok i reserve, for det nærmar seg slutten på "Løvetemmeren".

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mai

Klokka er no 17.56 , ute er det overskya, opplett hittil og berre +16 grader, det var litt av ein overgang, og eg likar det ikkje. Og no er ...