mandag, juni 22, 2015

Dagbok 2015: 22.juni

Klokka har passert 19.30. Temperaturen ute er + 17 grader C og sola skin. Den gjorde ho ikkje då vi stod opp i dag, og det var litt skuffande. Men det vart finare etter kvart, og vi fann oss arbeid ute. Vi rydda under altanen; Nils grov gjennom singelen og raka vekk alt som minte om vassarv og anna ugras. Eg brukte spyleslangen og "vaska" singelen rein for mold. Dette er noko vi gjer kvart år. Så flytta vi nokre plantar etc.etc. Det var stort sett Nils som jobba og eg "gjekk til hende"-må passe ryggen min.
Mens vi sat og åt litt lunsj, fekk vi eit veldig kort besøk av Margrete og Eirik, som hadde vore og handla inn hagemøblar. Margrete kom med ei lydbok til meg- det var ærendet.
Elles hadde vi oss ei god stund på solsenga. Vi må no ta oss tid å nyte sola og finevêret.Det har vore litt vind i dag, så det vart ikkje for varmt.
Til middag grov vi fram pølser frå frysaren, så slapp vi å gå på butikken.
Elles har eg rippa ei bok etc.
I dag er det Øystein som fyller år, 53 faktisk. Vi gratulerer med dagen, og håper dei har fått tid til litt feiring.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...