torsdag, april 09, 2015

Dagbok 2015: 9.april

Klokka er 19.00, temperaturen ute er + 7 grader C og det er overskya med litt regn. Litt lettare no enn før middag.
I går, i finevêret, hadde eg litt energi; i dag er det mindre av det sorten.
Hovudsaka i dag var å handle diverse ting i Vik, stikke innom biblio etc.
Vi fekk tak i alt vi skulle ha, men lydbøker var det smått med. Kom att med den vesle boka til Jo Nesbø på 3 CD-plater. Har pakka den i lag med ein Walkman i tilfelle i- Poden går tom for straum.
No har eg pakka så mykje klede og anna som eg ev. kan få bruk for, eller rettare sagt: alt for mykje, men ikkje heile garderoben, slik eg plar gjere.
Vi skal reise med 14-ferja frå Volda i morgon, sidan "jentene" skal på jobb først. Det blir kanskje litt stress for å nå ferja i Rysjedalsvika.
Det er så sjeldan vi er ute og reiser no, at vi er heilt ute av trening. Eg tek med nettbrettet sidan dei reklamerte med gratis Wi-Fi tilgang på hotellet. No driv eg og laddar opp heile maskinparken av mobilar, brett etc. etc.Fotoapparatet tok eg i går. 
Hugsar i gamle dagar då vi reiste på campingtur med telt og tre ungar i ein liten bil. Ei heil oppakning på taket innepakka i grøn plast. Det var ei anna tid! Men det hadde sin sjarm. Den første mobilen kjøpte vi det året vi køyrde til Nordkapp, hugsar ikkje årstalet.

Ingen kommentarer:

Dagbpk 2024: 17.mai

 Då er klokka 19.00 på sjølvaste 17.mai Det er enno sol og varmt ute, +22 grader har no, på føremiddagen var det oppe i + 28 grader, så eg v...