søndag, juli 20, 2014

Dagbok 2014: 20.juli

Klokka er snart 22.00, og det har blitt kjøligare ute. No er det berre 22 +-grader, tidlegare i dag var vi oppe i +33 grader C. Det er herlig, men eg greier ikkje å sole meg i denne varmen -i alle fall ikkje lenge om gongen. Sveitten renn, og eg går i svarte joggebukser og strikkalester likevel. "Du skulle hatt på deg tåss (shorts)", sa Ingar, og han har vel rett i det.
Rasmus og fam. reiste relativt tidlig i dag, rett etter frokost. Det vart stilt i heimen då vi vart åleine att. Sidan det var for varmt å vere ute, begynte eg å vaske sengetøy, både gjestane sitt og vårt eige. Fantastisk tørkevêr, så eg har fått på plass mesteparten i skapa. Godt å ha noko å styre med når gjestane er vekk. Det var kjekt å ha besøk, og særlig var det fint at vêret vart så godt dei siste dagane. Familien er no vel framme på Hunderfossen, men eg veit ikkje kor lenge dei blir der. Dei skal til Mallorca den 1.august, så det blir litt av ein sommar på dei.
Margrete er heime att etter å ha vore i Oslo og feira 50-årsdagen til ei veninne frå Ulsteinviktida.
Vi har framleis ingen planar enno, vanskelig å reise når forma er i ulage og alle legar (nesten) har ferie.
Nils har ikkje fiska i dag, men han var av gårde og dyppa seg i sjøen. Eg var bra misunnelig.
I morgon får han litt av ein jobb med å slå plenar, han må vel ta det i fleire økter. Eg plar klippe kantar, så han slepp å bry seg med det. Elles blir det gjort minst mulig i finevêret.Jordbærsesongen er ver, så no et vi sukkererter i staden. Og rips.
I morgon må eg i alle fall på biblio, for eg er heilt utan lesestoff.
I år var dei ekstremt heldige med vêret under Rockefestivalen i Malakoff, og det unner eg dei.Det hadde sikkert vore kjekt å vore på Eid og sett på folkelivet, men denne gongen høvde det ikkje.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...