tirsdag, mai 27, 2014

Dagbok 2014: 27.mai

Klokka er snart 20.00. Sola skin ute, og det har ho gjort i heile dag. Temperaturen er + 19 grader C.
I dag var eg flittig før middag og lat etter middag.
Starta dagen med å lage fiskekaker, ingen stor porsjon, berre 36 kaker. Det var dei to lyrane frå i går som gjekk med. Etterpå laga eg ei kake, før eg tok ein kjempeoppvask og rydda opp etter meg.
Vi var ein liten tur nedover, eg måtte innom biblio og finne meg ei ny bok og så skulle eg ha litt på matbutikken.
Vi tok oss ei brødskive, og så la vi oss ut på altanen og sola oss.Nil stod opp først og begynte å klippe plenen. Nan klipper litt kvar dag, så blir det ikkje så travelt.
Til middag blei det fiskekaker, og etter vi hadde ete, shina eg opp kjøkkenet "til helga". Eigentlig skulle eg vore hos frisøren for lengst,det er plagsomt med så mykje sommarhår, men vil vente til eg sluttar å hoste.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...