fredag, mai 23, 2014

Dagbok 2014: 23.mai




Klokka er 18.00, temperaturen ute er + 17 grader, det er opplett og ganske fint, sjølv om det ikkje er sol.
No har eg vore forkjøla i fire dagar, og er skikkelig lei av å vere "sjuk"; tolmod er ikkje blant mine dyder.Nils for ut på Rjåneset på møte i Småbåtlaget eller kva det no heiter. Eg vurderer å ta ein tur ut i det fine, milde vêret.
Det blir ikkje gjort så mykje for tida. I dag tok eg meg på tak og vaska dusjkabinettet. Det er eigentlig Nils sin jobb, men ikkje det han gjer oftast. No hadde eg kjøpt eit nytt vaskemiddel, "Jif baderom", som eg ville prøve ut. Og sant å seie har kabinettet aldri vore finare, så no får eg vel behalde den jobben sjølv. Vaska golva på bad og kjøkken, og så jobba eg litt ute.
Nils laga middag. I dag hadde vi litt ballj igjen og koka potet og gulrot til, sidan vi hadde mykje kjøt. Mette vart vi i alle fall og måtte ha ein god pause etterpå.
Var ute på føremiddagen og snakka med to av naboane. Den eine har vore forkjøla i eit par veker, den andre i seks. Og eg er lei etter fire dagar! Har fått irriterande kløe i halsen også.
I dag har eg plukka inn rabarbra og laga rabarbragrøt, må unne oss det ein gong i året. Brukar fruktsukker, og så lite som mulig, men for diabetes-pasienten er det vel ikkje lurt å ete for mykje likevel.
Tok ein liten tur rundt Storebakken. Tok bilde av Rhododendron her og der. 
Ønsker alle ei fin helg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...