onsdag, mai 14, 2014

Dagbok 2014: 14.mai.

Klokka har passert 19.00. Det har vore ein fin dag med mykje sol, men dessverre ganske kald vind. Akkurat no er temperaturen + 10 grader C. Det er ikkje heilt klårt, men sola skin.
I dag var eg relativt effektiv før middag. Stod tidlig opp og begynte å vaske igjen. Fekk vaska resten av stovaveggene og så støvsuga eg og vaska golva i resten av leilegheita. Godt å vere ferdig med stova, for det er eit rot med det. Det kan høyrest ut som skryt når eg skriv om det, men saka er at eg er så glad for at eg greier det.Så handikappa som eg var lenge, er det godt å oppleve at ein enno kan ta eit tak. I år greidde eg det heilt åleine også.
Etter at eg hadde dusja og shina meg opp litt, la eg meg ut på altanen for å kvile og sole meg , men kunne ikkje kle av meg så mykje, så det var stort sett berre ansiktet som vart bruna. Nils klipte litt plenar i dag igjen, det veks godt, så han kunne ikkje vente til etter 17.mai.
Nils laga middag i dag, det vart fiskekaker med poteter og gulrøter. Nokså lettvint.
I morgon trur eg at vi må slynge litt, har ikkje vore ute for ei dør sidan sundag. Eg skulle ha vore til frisør, men får nok ikkje time før den 17., og ikkje har eg skaffa meg nye klede heller, så trur eg held meg heime og ser TV. Kjem litt an på vêret. 
Prøver å ta bilde av det einaste epletreet vårt, men det blir ikkje så fint som eg skulle ønske.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...