torsdag, april 17, 2014

Dagbok 2014: 16.april.

Overskya på Kongsberg denne dagen, men opplett.
Først var Wenche, Nils og eg på ein butikk der eg fekk kjøpt mopperamme til å træ moppane innpå, blant anna .Ettterpå  var Rasmus med oss inn på Storsenteret, der vi hanla litt småteri.Til middag fekk vi nydelig finnbiff. Sidan Rasmus framleis går med to krykker, vart det i grunnen nok mosjon. Kjøpesenteret er stort.elles gjekk ettermiddagen med til kaffidrikking, prating etc.

Når dei vaksne har vore på kjøpesenter og blant anna kjøpt nye Angry Bird-sokkar, gjeld det å finne fram ei T-skjorte som matchar. Mellombror Vebjørn var ikkje i beit.

Og her er minstebror, Ingar, utkledd som Darth Vader frå Star Wars, ein kan bli skræmd av mindre.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...