søndag, mars 30, 2014

Bok nr.20 - 2014: Fugletribunalet.

TV-programleiaren Allis Hagtorn forlèt mann og jobb etter ei offentleg sexskandale og byrjar som hushjelp for Sigurd Bagge, ein mann i førtiåra. Ho skal servere han tre måltid dagleg, halde orden i hagen og elles la han vere i fred. Allis går frå å vere på alles lepper til å bli heilt anonym. Til å begynne med omfamnar Allis den nye situasjonen som ei mulegheit til å starte på ny, men det tar ikkje lang tid før fascinasjonen for Sigurd Bagge dominerer livet hennar. Etter kvart som dei kjem nærare kvarandre, blir det avgjerande spørsmålet: Kven er Sigurd Bagge, og kva vil han med Allis?
I eit avsidesliggande hus ved havet har to menneske søkt eksil. Begge har ein løyndom og eit ønske om å sone. Den eine ber på skam, den andre skuld. Kva må til for å kunne starte på ny?
..............................................................................................................
Eg las heile denne boka i går ettermiddag og kveld. det gikk fint, for den er på berre 200 sider. Som de forstår las eg den på papir. Eg likar veldig godt å lese korte bøker i papirutgåve, det tek mindre tid enn å høyre lydbokversjonen, og leseopplevinga blir meir intens. Denne boka har kanskje ikkje så mykje handling, men der er ein "nerve" i den som gjer at ein berre MÅ lese vidare. Her er ein god del symbolikk, som eg har å grunde vidare på. God bok. Vel verd å lese. Margrete har skrive om den  på bloggen sin.

2 kommentarer:

Elin sa...

Dette er ein av dei beste lesaropplevingane mine på lang tid!

Besta sa...

Samme her! Så vanvittig "spennande" at den var heilt umulig å legge frå seg.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...