fredag, januar 03, 2014

Dagbok 2014: 3.januar

Klokka er ca 18.45, temperaturen nesten + 10 grader og det er opphaldsvêr. Liknar lite på vinteren i fjor. Såg på FB at nokon har funne hestehov ved Hovdevatnet.
Eg har hatt ein relativt aktiv dag. Før middag støvsuga eg alle teppegolva grundig, før vi hadde ein liten tur til Vik. Handla litt mat blant anna.
Eg var invitert til lunsj hos ei veninne klokka 13.00. Vi fikk mykje godt, blant anna ein nydelig pai.Og praten gikk livlig.
Klokka 15.00 braut eg opp og reiste heim. Lars skulle køyre Ingeborg og Sandra til Vigra, dei skal tilbake til Kristiansand i kveld. Dei kom hit ca 15.30, Eirik , Amanda og Erlend var også med, så her vart fullt hus.
Margrete skulle komme hit etter arbeidstid, og ho kom før dei andre var reiste, såpass ho fekk seie "ha det" til Ingeborg ein gong ekstra.
No er Nils og eg her "åleine" igjen, og det er fredagskveld, litt vanskelig å halde greie på vekedagane i desse jule-og nyttårstider. Godt når alt kjem på plass igjen.
Amanda såg fram til å begynne på skulen att, sa ho.
For oss pensjonistar er det ikkje så stor skilnad.
Arne, svigerfaren til Rasmus, fyller 80 år i dag. Vi trudde det var berre 79 elles hadde vi sendt ei helsing. Men vi får gjere det godt att på sikt. Vi kan i alle fall gratulere med dagen!

1 kommentar:

solveig sa...

Heilt greitt å begynne på att. Årets kortaste arbeidsveke. (Sjølv om det sikkert vert arbeidshelg ...)

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...