Vi gratulerer Erlend med 10-årsdagen i dag, og Harald med 73 -årsdagen i morgon! Dei er begge blitt tre år eldre sidan dette bildet var tatt på ein kafe i Volda.
Dette bildet er frå feiringa førre helg.
Klokka er no 22. 15 . Ute er det overskya og skodde og temperaturen er +14 graderC, ikkje mykje sol her nei. Eg har vore inne det meste av ...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar