tirsdag, juni 25, 2013

Dagbok 2013: 25.juni

Klokka slo nettopp sju(19), temperaturen ute er + 12 grader, og det er skodde og regn. Vi får håpe at vêret kjem seg etter kvart. Eg har nettopp shina opp kjøkkenet, noko som blir gjort ein gong i veka, minst. Elles har eg gjort veldig lite i dag.
Hadde time hos frisøren klokka 11.30 så det var liksom ikkje vits å begynne med noko før den tid. Då frisøren spurde korleis eg ville ha håret, sa er berre KORT, og det vart det. Kjennest litt for kort med det same, men det går seg til.
Nils henta meg, og vi var ein tur på Amfi og handla, mosjonerte to runder, ei oppe og ei nede, men kjøpte berre litt mat. Då vi kom heim, kokte Nils påstråla lange, poteter og gulrot. Det smakte godt, som vanlig. Så vart det kvilestund på sofaen med lydbok.
Var innom biblioteket i dag, og fekk med meg tre bøker heim, så no har eg begynt på bok nr.4 i sjangeren "norsk krim". Då håper eg at eg slepp unna fleire mord på ei stund-når eg har lese den. No håpte eg på at det skulle klårne opp litt, så eg kunne ta meg ei lita mosjonsrunde før det blir for seint.
Nils står i garasjen og kløyver på store kubbar, men har snart ikkje fleire att.Og eg har ingen ting å kløyve når vi får henta heim kløyvaren.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...