søndag, desember 16, 2012

Vêrmelding 16.12.2012

                               Bildet er tatt klokka 13.00
                                Dette bildet er tatt frå altanen klokka 15.30.
Klokka er ca 16.00, temperaturen + 6 grader og det er eit nydelig vêr ute. Så det er synd at vi ikkje gikk ut i staden for at eg hadde lagt opp eit arbeidsprogram inne.
Først laga eg fiskekaker, så steikte eg noko kjøt og løk. Så laga eg ein bløtkakebotn og bytte på sengane -alt før middag.
Til middag åt vi fiskekaker, og det var no greitt nok. No har eg lege på sofaen og lese ut boka mi, har det problemet at eg blir låk i ryggen når eg trakkar rundt mykje, men det gir seg etter ei stund.
Skulle vore på konsert i Voldakyrkja, der eit par av barnebarna spelar i korps, men trur ikkje vi rekk det. Eg kan ikkje fare utan å vaske håret først, så då kjem det an på.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...