fredag, november 30, 2012

Vêrmelding 30.11. 2012

Klokka er 18.30. Ute er det opphaldsver og minus 4 grader C. Det har vore ein nydelig dag.Lettskya og tørre vegar. Berre synd at sola ikkje lenger når ned til oss. Det er fint med slike dagar i november, men skal eg vere heilt ærlig, ville eg heller hatt finevêret om sommaren ! Dessverre får eg ikkje lagt bilde ut på bloggen, men sjekk Facebook.
Sidan Nils er forkjøla og går rundt og hostar, skjer det ikkje så mykje her. I dag pussa eg stuevindua innvendig etc. før eg gikk tur i nærmare ein time, mens Nils koka lapskaus. Det er slik mat han likar å lage, og det smakte godt. Eg blir sliten i ryggen når eg går, så etter middag måtte eg berre kveile meg på sofaen. Etterpå har eg strikka mens eg las ut boka mi. Dagane går som ein røyk anten ein gjer noko eller ikkje.Men det er vel snart på tide å tenkje på jula?
Fredagskveld er TV-kveld her i huset, så no er det vel snart berre å benke seg.
Ønsker alle ei god helg!

2 kommentarer:

Hildegard sa...

Viktig å gå tur, får sterkare rygg av det, sjølv om ein blir sliten.
God helg!

Besta sa...

Skulle ønske det var sparkføre, då er det lettare å få retta opp ryggen.

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...