søndag, november 11, 2012

Vêrmelding 11.11. 2012.

                            Starevegen i dag ca klokka 12.00

Klokka er no 17.00, temperaturen er + 4 grader C og det regnar. Ute er det bekmørkt.
Før middag i dag var det fint ute, så vi gjekk ein liten tur i nærmiljøet. Men eg kjende at foten og hofta begynte å trøble, noko som gjerne skjer når det er regn i vente. Det kan også kome av at eg har vore meir aktiv enn vanlig siste dagane. Får håpe det vert likare i morgon.
Då vi kom heim laga eg ein stor porsjon fiskesuppe, det var det Nils ønska seg på farsdagen. Etterpå sov vi middag. Mange ser på middagskvil som ein dårlig vane, men for oss som likar å vere oppe om kveldane er det midt i blinken. Ein kvar får gjere som han likar best.Vi søv ikkje meir enn folk flest.
Elles prøver eg å bli ferdig med ei nokså kjedelig bok mens eg strikkar lestar på same tid. Helst når Nils ser fotball. Ein rolig og stille dag i pensjonistheimen i alle fall.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...